Kizkiza Kızlar karnımin üst tarafında boşlukta çok ağrım oluyor sizce neden olabilir hamilelik belirtisi olabilir mi bu aralar akıntım göğüs ağrım ve kaşık ağrım oluyor
denizarenmom Kizkiza benimde cok oramda agrim var ama hamilelik belirtisi midir bilmiyorum ben 28+3üm
denizarenmom Kizkiza ya tabii ki ederim en kisa surede saglikli bir sekilde Allah nasip etsin insallah❤️🥰