1 haftadır felan afedersiniz makat bölgemde bisi hareket ediyor gibi kaşıntı var büyük abdestimi yaptığımda dikkat edeyim dedim kurt felan mı var diye kıl kurdu gördüm bitki çayları varmis fayda eden ama gebelikte yasak diye biliyorum içemedim nar suyu felan da yazıyordu onu denedim içiyorum da sanki birkaç gündür iyiydi bugün yine aynı şeyi hissediyorum ve karnımda şişlik ve ağrı var doktor gitmeyi düşünüyorum gebe olduğum için ilaç yazmalar diye de boşa mı giderim diyorum sizin bildiğiniz fayda eden yiyecek içecek bir tavsiyeniz var mı yoksa doktora mı gorunmeliyim bebeğe zarar verir mi bu durum ?