Kizlar merhaba şuan 13 haftalık hamileyim son iki kontrolünde bebeğimin şekli uygun olmadigi için ikili tarama testini malesef yapamıyor doktorum hep aynı şekilde yatıyor en sonunda suyun az olduğu sonucuna vardi bu yüzden bebeğim hareket edemiyormus bol su iç dedi tekrardan pazartesi günü gitcez hala aynı ise periodontoloji ye sevk edecekmis böle birşey başına gelen oldu mu acaba benimle tecrübelerinizi paylaşır mısınız