Ben Aralık 14te çatlatma iğnesi oldum fakat işe yaramadı. 4 ocakta adet oldum. 10unda bitti 2 gündür gece gündüz mide bulantım ve sıcak basmalarım oluyo. Midem açlıktan bulanıyo desem özellikle denemek için birşeyler yiyorum aradan 1-2 saat geçiyo yine bulanmaya başlıyor. Sizce neden böyle belirtiler yaşayan var mı aranızda