3babymom Esraesi27 kız diyorm nub çizgisi düz 3 çocuğum var üçünde de esime dedim cinsiyeti bu falan hepsinde de doğru çıktı hep der senin hislerin tutuyo sen biliyosn bana sorma diye 😂😂😂😂
gygy1234 Sağlıkla gelsin erkek gibi geldi bana öyle hissettim ve hislerimde yanılmam ben doktor bana demeden benimkinin oğlan olduğunu hissetmiştim 😂🤭
Esraesi27 gygy1234 nasıl hissettin canım neydi belirtileri benimde 1 tane kızım var rabbimden istiyorum sağlıklı sıhatli bir erkek evlat 🥰
3kuzuAnnesiyim 3babymom banada baksana doktor hiç bşy demedi ama kendım gördğm ve bakalım emınım nerdeyse
bettyx 3babymom https://www.hizliresim.com/a9tctjo doktordan çıktım size yazıyorum tahmin yapar mısınız?
Ipek_2017 3babymom 3babymom lütfen bana da bakar mısın. Burada 12+5 dik. Şuan 15 iz ama doktorum 2 hafta sonra gel söylivem dedi.
Ipek_2017 3babymom çok sağolun 💕 siz neye göre anlıyorsunuz keseye mi kafa yapısına göre mi merak ettim. Ben mesala bacak arasındakini pipimidir diye düşündüm. Amaa biz Kız istiyoruz tabi💕💕 bir oğlum var şükür .