AhuMtl Merhabalar. Şeker yüklemesi hakkındaki düşünceleriniz nelerdir . Yaptıran tecrübeli ablalarim kardeşlerim deneyimlerini paylaşır mısınız. Yaptırmayanlar veya karşı olanlar var mı varsa sebeplerinin nelerdir. Bende bilgi sahibi olmak istiyorum. 😇
Arzum_87 AhuMtl Merhabalar, dün yaptırdım. Ultrason da amniyon sıvısı biraz fazla göründü. Dr. Şeker yüklemesi istedi. Bu sıvı fazlalığı şekerden kaynaklanabiliyormuş. Gebelik öncesi insülin direnci tedavisi görüyordum. 24. Haftaya kadar hiçbir ilaç kullanmam gerekmedi. Şuan da yine dikkat ediyorum yediklerime. Şeker yüklemesi öncesi aç karnına önce bir kan alınıyor. 1 saat sonra elma aromalı glukoz suyu içiyorsun. Su içildikten 1 saat sonra kan alınıyor. Ve 1 saat sonra tekrar lan alınıyor. Sonuç alınıp Dr. Gösteriliyor. İçerken lezzetli bir içecek nasıl içicem diye düşünmeyin. Gebelik şekeri gebeliğin sonlanmasına kadar varan önemli bir sorundur. Dr. Şeker yüklemesi diyorsa mutlaka yaptırın. İtiraz etmeyin derim. Kolaylıkla ve sağlıklı doğumlar 🤲🏻🌼♥️
AhuMtl Arzum_87 çok teşekkür ederim. Rabbim saglikla kucağımıza almayı nasip etsin. Bende haftaya yaptıracağım.
Arobselmar Benim de annemde vardı o yüzden istediler 50 gr ogtt yaptırdım. Aç karnına kan veriliyor, bir içecek verdiler 5 dk içinde iç dediler, onu içtim 1 saat sonra tekrar kan aldılar. Hiçbir zararı yok doktorunuz gerekli diyorsa yaptırın bence