Ben cok arastırdım kendi fikrimi söylüyorum yaptıranlara saygım var bebege direk seker yüklüyorsun ileride seker hastası olmasına davetiye cıkarıyor illa seker yüklemesine gerek yok
Sekerinize kandan da bakılabiliyor seker yüklemesi daha kolayına geliyor doktorların ben 14. Haftadayım yaptırmayı düşünmüyorum cok gerekiyorsa kanımdan baksınlar