dedanur [silindi] 17 haftadan sonra geçti koku hassasiyetim ama etkisi kaldı çoğu sevdiğim yemekleri şuan hiç yiyesim gelmiyo öyle bi sorunum kaldı maalesef ☺️
dedanur [silindi] benim zaten çikolatayla ğek aram yok ama yiyoeum sırf canlansın diye inşallah kalmaz ☺️
AdinsMom Rojin_minaz 5.ayıma kadar sigara falan içmedim ama maalesef 22haftalığım 2-3 haftadır baya yoğun sigara içiyorum durduramıyorum kendimi 😭