baby3_ o bildiğin törpü makinesi canım adı bi kere tırnak kesme cihazı olarak çıktı piyasaya öyle de kaldı bebeklerin tırnak sağlığı için iyi değil malesef o sivri kalan köşeleride bebeklerin tırnak makasının törpüsü var onla bir kere dokunsan bile düzeltiyor, mesela ben bi ara tırnak kesmeye çok üşenirdim hep törpü yapardım bi süre sonra tırnaklarım artık çatlamaya kırılmaya başladı zayıflattı çünkü ondan sonra birdaha da yapmadım hep tırnak makası ile kesip gerekse törpüyle düzelttim