Aytekin1
Mustafa Altundağ çok iyi bir doktor gerçekten. her gitmemde ultrason kapını veriyor kalp atışını dinletiyor o kadar sakin sorduğun her soruya güzelce cevap veriyor. Şehir hastanesinde detaylı ultr ravdevu alamadım tekrardan 27 gün üstüne Mustafa hocaya gittim randevu alamadığını özellerde ki durumu anlattım 22.ve 23.jaftaya randevu bulduğumu söyledim hangisinin fiyatı ucuz sordu git orda yaptır fazla para verme falan dedi. Ve bebeğin kendi kalbini midesini her tarafını gayet güzel gösteriyor inceliyor sakin sinirleri alınmış doktor diyorum ben ona 😃