Nurseda6570 Merhaba hanımlar Zümra ismini çok beğeniyorum ama kendi başına ağır bir isim bebekte hoş durmaz gibi o yüzden ikinci bir isim önerir misiniz
SerapBagci Nurseda6570 çevremde çok zümra olduğunu fark ettim bu post ile 🫶🏼😂 Asel zumra Zumra Amine Umay zumra 🧚🏻♀️🌺 ekstra isim düşünürseniz Eylül zümra olabilir 🫠 ( inşallah kızımda Eylül Umay olacak🤰🏻♥️)
Pembesarelle2 Nurseda6570 Zümra ismi çok hoş ve tek başına çok anlamlı bundan dolayı benim fikrim tek kullanmanız 🙃🌸
Elmir-2525 Neden agır olsun benım de kızımın adı zumra nur. 8 yasına giricek Allahın izni ıle. Cok guzel bir isim iyi ki bu isimi vermişım kızıma