Doğumdan çıktığınız anda olan titremeyi mi soruyorsunuz ? Eğer o ise normal doğum yaptım Nisan başı gibiydi sanki böyle ayazda kalmış gibiydim , titreme oluyor normalmiş doktor o kadar kanama oluyor bi anda vücut kendini bırakıyor demişti ,doğum çıkışında şal ince battaniye gibi şeyler alsın yakınlarınız doğum sonrası hemen örtünün 1saat sürmüştü benm