Kızlar normalde son adet tarihim 30 mart 2022 hamile olduğumu 2 mayıs 2022de öğrendik (ramazan bayramının ilk günü) 2 test yaptım ikisinde de ikinci cizgi net degildi bayramdan sonrada doktor kontrolüne başladım ve hep 30 mart olarak hesaplandı. Arada 1 aylık ramazan süresi var nisanın 13 15i gibi hamile kaldığımı düşünüyorum çünkü yumurtlama dönemi o tarihlere yakın. Gelelim içinden çıkamadığım olaya 30 marttan hesaplarsam 41+1 günlük hamileyim fakat 13 nisandan hesaplarsam 39+1 günlük hamileyim. Şuan hiç doğum belirtisi yok ağrı sancı açılma vs ama sürekli hastaneye yatışımı verip suni sancı ile doğumu başlatmak istiyorlar bense istemiyorum kafam çok karışık bi yardım edin bana🤦🏻♀️ bugün kontrole gittim bebeğimin suyu yeterli kalp atışı ve hareketlerde problem yok elle muayene yapıldı açılma 0da sancida yok ultrasonda baş çevresinden hesaplama yapıldı %100 doğru değil yanılma payı yüksek ama 38 haftayla uyumlu dediler🤷🏻♀️🤷🏻♀️