NigarH Nasilsiniz kizlar? 36+2 haftadayim. Sanci var dogum yok😕😞 bu gun gezemedim 😞 bicak batiyodu sanki kasiklarimdan😕😕 Allah dogurucak her kese yardimci olsun🙏🏻🙏🏻 sag salim bebeklerimizi kucagimiza alalimm🙏🏻🙏🏻 sizde durumlar nasil?
Nazli_Rafayil 39 heftedi hamileliyim sanci var doğa bilmirem cox çetinde 🥺😥Allah bütü hamilere kömek olsun🙏
nihan__12 Nazli_Rafayil mende 39 hefte 1 gundu hec birsey yox acilis falan 🥺doguma 6 gun qalib hele hecne yoxdu sancida yalanci sancidi
Evinamin031120 Bu ben sancım için 4 gün serum bile yedim arkadaşlarım bile biz yorulduk yeter doğur diyorlar valla
Evinamin031120 Evinamin031120 ben cuma günü aşırı sancı çektim açılma falan yoktu doktorum serumla kesti sancıyı pzt gittim bebek çok asagı indiği için baktı bebeğin kafasını bile tuttu doktor ve 1 cm açılma var dedi pzt den beri daha da bi şey olmadı bekliyorum
NigarH nihan__12 sag salamat Insallah 🙏🏻 mende cox agrim var. gece yata bilmirem agridan. Hekime deyirem deyir normaldi bu agrilar. Hec altdan muayine elemeyib. Deyirem brlkede acilis var xeberim yoxdu.
NigarH nihan__12 36 hefte 3 gunluk. Sen ? Altdan baxdi? Menim dr deyir altdan baxs tezleshdirerem dogumu