eleanor68 geç mi kaldım bilmiyorum size dönüş yapmak için ama
İlk gittğim kadın doğum doktoru kan toplamış dedi, ağdada kanama olmuştur o birkmiştir dedi
Sonrasında internette araştırma yaptığımda varis çıktı, hamilelikte çok olurmuş.
Geçen salı da dermotolog a gittim, lezyon olmuş dedi, hamilelikte çok olur dedi. Zararlı değil dedi. İstersen şimdi dondurarak düşürelim istersen operasyon ile alalım dedi. Operasyon ile alırsak biyopsi de yapılır dedi. Ben de bir kaç sonra ( bebeğim büyüsün istedim) operasyon ile aldıracağım ve içim rahat etsin diye biyopsi ile baktıracağım.
Siz ne yaptınız ?