Bende bırakamadım 34 haftadayım ilk zamanlar bulantıdan içememiştim şimdi ise içiyorum ama eskisi gibi değil ama bırakabilseydim keşke diyorum hamilelik neyse de emzirme döneminde içilmemesi gerekiyor sütten bebeğe geçiyor, sütün tadını değiştirdiği için bebek emmek istemeyebiliyormuş inşallah o zamana bırakırım diyorum 🙏