BBuseY Normal değil Canım hem o haftada neden alttan muayene oldunuz ki.. lekeniz varsa beklemeyin acile gidin hemen 🤗
Tugbaysima 37 haftalıkken alttan muayene edildim her muayene sonrası lekelenmem oldu normal dediler ama sizin çok erken yapılmış doktora sorun riske atmayın hiç