15+2 den herkese merhaba yakında doktorumuz dörtlü tarama diğer adıyla detaylı ultrason isteyecek fakat yaptırıp yaptırmama konusunda kararsızım faydası veya olumsuz etkileri gören oldu mu ayrıca kilolu bir anne adayayım bu sebepten ötürü yaptırıp yaptırmamakta kararsızım 🤷🏼♀️