EyAs ben gittim İlknur hanım var 2 defa gittim hali tavri yaklaşımı çok hoş bir doktor. Ben ikiz hamileyim Yenidoğan yoğun bakım vs yok. Acil normal doğum olayı da yok orada planlı sezeryan var ve gün içinde normal doğum olursa o şekilde yaptiriyorlarmis. Hastane bu yetersizlikte olmasa o doktorda doğum yapmak isterdim.