Benim doktorum düşsün yeter ki çıkmasın demişti. Yüksek tansiyon erken doğum sebebi malum 14/9 sonrası sıkıntı. Sizin düşükten kastınız ne kadar düşük ölçebiliyor musunuz belki de şekerinizle alakalıdır eğer düzelmiyorsa bu haliniz bi acile görünmekte yarar var bence yanda sabah sağlık ocağında değerlerinize baktırın derim