Gebeliğimi yeni öğrendim hcg değerim şuan 1000
İlk başlarda adet ağrısı gibi kaldığımın heryeri normal batmalar şeklinde ağırdı . Ağrım azaldı ama sağ tarafımda sanki taş varmış gibi hissediyorum . Bunun dışında başka belirtim yok . Doktora ilk kontrolüm için 26 sında randevu aldım . Normal mi belirtilerim