Pelinzbn Kizlar bn 5bucuk haftalik hamileyim de bn hep yuzukoyun yani agzi asagi yatarim simdi yeni hamileyim ya sizce boyle yatmanin zarari var mi
hayalperest2310 Pelinzbn şimdilik yok canım ileriki zamanlarda karnın büyüyecek ve bebek büyüyeceği için sol ya da sag yatman lazım kan dolaşımı için karnın büyüyene kadar serbestsin 🌸
Sinem0135 Pelinzbn kuzum. Ben yok diye biliyorum çünkü bende yüzüstü yatanlardanım 6 haftalık hamileyim . Bana doktor göbeğin belirginleşene kadar sıkıntı olmaz demişti
Edafmo Pelinzbn ben karnım çıkana kadar heeep yüz üstü yattım, zaten karnın çıktıktan sonra yatamıyorsun tadını çıkar 🥺 5dk da olsa yüz üstü yatmak için neler vermezdiiimm
YagmurAnnesi Pelinzbn karnın büyüyene kadar istediğin pozisyonda yat canım tadını çıkar. 20-24 haftalardan sonra hep sol tarafına yatarsın çünkü 😂
09-11-22 Ben 9 haftaligim ama hiç ağzı aşağı uyumadım ya bilmiyorum niye ama hep yan yatarım ya da sırt üstü
Pelinzbn Ay bendee ya bu ikinci gebeligim ilki sezeryanla. Oldum 6 ay dikislerimdwn agzi asagi yatamadim baska turlu de uyuyamiyorum 6 ay zombi gbi gezmistim ya
Gamzeli_bebek Pelinzbn canim hayirli olsun yuz ustu yatmanin bir sakincasi yok henuz cok kucuk dr diyor zaten sadece 5 ve 6. Aydan sonra artik istesende yatamazsin gobek cikiyor varligini hossediyorsun ,:)
guzelanne01_ Pelinzbn 2 gebeliğim 15 haftalığım elimden geldiğinde sola yatıyorum sol bebek için en şifa taraf☺️kısacası ama elimde olmadan yüz üstü yatarken buluyorum kendimi🙈
Pelinzbn Kizlar cok tesekkur ederm rabbim. Isteyen herkesin kucagini doldursun saglikla sihhatle insallah elimden geldigince sol tarafa yatmaya calisacagim bakalim