Sevdaati Arkadaşlar ben öğretmenim. Şimdi anlamadığım şu. 32. Haftaya girince mi izne ayrılabilirim yoksa 32. Hafta bitince mi ayrılmam gerekir ? Bilenler yazabilir mi ?
Flyy Sevdaati 32+0 da ayrılabiliyorsun canım ben 37 ye kadar çalıştım dayanamaz mısın o kadar dönemi kapatırdın