Neslihan5521 13+4 üz bizde,bir haftadır durmayan aktif kanamam var 3 gün hastane de yattım prolutn iğne vuruldum iki kez ve progestan içiyorum 200luk günde 3 tane.Bugun büyük bir pıhtı geldi düşük sandım baya korktum ama Dr umuz şuan bebeğin iyi olduğunu ama riskin devam ettiğini herşeye hazır olmamızı söyledi.Bu süreçte sakin kalmaya ve moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum.Ayaklarimin altında yastık var WC hariç hiç kalkmiyorum.Doktorumun bir diğer söylediği eğer kromozom anormalligi var ise ( dusuklerin %95 i) vücut ne yaparsak yapalim onu dışarı atar tutmazmis.Kafani dağıtacak şeylerle uğraşmaya çalış üzülme 🥺🤲🏻boool booool dua et