Asya06066 merhaba. Bana da ense kalınligi fazla demişlerdi, burnu yok gibi dediler burun kemiğinde sıkıntı var, kalbinde parlaklık var dediler. İkili tarama testi de riskli çıkmışti. Bana da nift veya amniyotik sıvı alınmasını önerdiler ben ikisini de yaptırmadım. Nft paralı ve çok pahalı, amniyotik sıvı alınması durumunda da çocuğun düşme durumu var, tehlikeli. Ne olursa olsun kabulumuz dedik. Ankara’ya sevk etmişti doktorum orada sevk ettiği hastaneden başka yere gittik özele. Yaşın genç daha bu testlerin yanılma payı olabiliyor, çocuk sağlıklı görünüyor stres yapma burun gelişimi de normal dedi oradaki doktor. Bir de benim eşim de ensesi kalın doğmuş burnu yok gibi küçücük doğmuş ama hiçbir hastalığı vs.yok. Birçok hamile kadına hep aynı tarz şeyler söylüyorlar nedense. Başka doktorlara gidin mutlaka.