Yesimm03 ben oldum kuzum skinti yok o ameliyatta doğumda kullanılan aletlerden hastalık olmasin diye bende korktum 2 doz oluyor eğer daha önce yaptirmadiysan 1 er ay arayla hatta kolum da çok acımıştı 1 gün boyunca ama doktorumu aradım yine sordum kaç haftasin dedi soyledim vurul skinti yok dedi yaptirdim