lerem_merel hiç üzülmeyin aynısını bende yaşadım çünkü yeni olduğu için görülmez benim doktor öyle şeyler dediki günlerce üzülüp kahroluyordum geç döllenmeden de olmuş olabilir bu yüzden üzülmeyin 10 gün sonra bende gittim baktım keseyi gördük hatta doktor bana dedi normalde adetime göre hesaplanirsa 7 haftalıktır ama gerçekte 5 haftalık çıktı çünkü geç döllenme olmuştu içinizi ferah tutun ins herşey güzel olacak 🤲