Seym34 Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var ve hamile kalmaktan korkuyorum ayrıca midem bulanıyor karnım şiş ve ağrıyor siZinde benim gibi şüpheleriniz var mı ?
Yokk Seym34 doğumdan snra insana öyle bi şüphe giriyor canım ilişkiden kaçası gelyo ama dğru yolla korunursan bişey olmz ins bnm oğlm iki yasında bes aylk hamileym kondomla korundk😇🙏
Minikpanda Nisanurr ay mucize gibi insan sevinsin mi uzulsunmu korunmamismiydin kuzum bizlerlede paylasta daha dikkatli olalim dogumdan sonra
goncacan Aleynaa09 kusura bakmayın da ben buna gülücemm hahahaha korunmak günah mıymış hangi din bu ? 🤦 O zaman dünyaya bakamayacaginiz milyonlarca çocuk getirin umrumda bile değil
goncacan Aleynaa09 ya korunmak günah olsaydi babaannelerimiz falan ömürlerini doğurarak gecirirdi gerçekten delirmiş olmalısın. 😁😁
Esinduman goncacan bişey olduğu yok bence biraz daha sakin bi şekilde konuşursak böyle davranışlar ortaya çıkmaz. Herkes herşeyi bilmiyor olabilir!
goncacan Esinduman herkes herşeyi bilsin demedim zaten ben bilmediğini de kimse savunmasın bir zahmet. Ayrıca sanane be
Esinduman goncacan sokak karısı ağzıyla konuşmak yerine biraz daha kibar konuşabilirsiniz. Ben size yaptınız ettiniz demedim çoğul konuşuyorum farkındaysanız
blackberry118 Aa ben şaka yapıyor sandım. Cidden günah mi saniyor? Peki lohusalik biter bitmez hamile kalip hem bedenen hem ruhen tükenmek günah degilmiymis?
Mavisilegamzeli Tövbe bismillah korunmak günah mıııı😱 ya o zaman arka arkaya her sene doğuralım saçmalamayın arkadaşlar ya nerede yazıyor bu ???