noluyosanagenemiross Bu 2,3 gündür kalbim sıkışıyor gibi sanki göğüs kafesinin içinde büyüyor da nefes alıp verirken kafeste dar geliyormuş gibi oluyor 15+1 deyim yaşayan var mı? Derin Nefes alıp verirken oluyo hep