Dilekdognn kucukbebek normalde test sonucu böyle cikmiyor kimsenin cevap vermemesi o yüzden olabilir çizelge şeklinde oluyor sanirim beta 49 yazıyor 5 ten sonra pozitifdir ama sürekli kan verip betanızın yükselip yükselmediğinize baktırmanız lazım dediğim gibi pozitif ☺️
kucukbebek Dilekdognn Tesekkur ederim canim ama beta ise ben 9+6 hamilegim Sata gore. Doktorum normal yazmis sonuclar icin, ister istemez endise var her bir anne gibi.Saglikla gelsin tum yavrular insallah🤲🏻
Asyabuse Sanırım ikili test yaptırmışsınız. Eğer öyleyse bu değerlerin bir anlamı yok tek başına. Laboratuvardan bir rapor geliyor çizelgeli orda belli oluyor. O raporuda doktor görüyor yalnızca, Türkiyede de gözükmüyor rapor yani
kucukbebek Asyabuse Kam vermistimmcanim, bilmiyorum, anlamiyorumda sonuclari ondan sormak istemistim. Tesekkur ederim