Esoes Kızlar pazartesi sezaryen olacağım dün uyandım bığazım şişmiş ve yutkunurken ağrıyo iki gecedir sürekli ter attım ıhlamur limon falanda içiyorum ama boğazım hala ağrıyor bu durum sezaryena etki edermi ne olur doktor ertelemez değilmi???
Ademinannesi Esoes valla bende gribim.bogazim falan agriyo iki gundur bol limonlu sicak su iciyorum.nane limon falan.zeytinyagli pekmez iciyorum biraz toparladim sanki .haftaya dogumum var insallah gecer
Zeynep360 Ben de grip oldum 38. Haftaya giriyorum sezaryen istiyordum merak ediyorum inşallaj engel değildir bilen arkadaşlar varsa yazsın lütfen