mervee19_ Seyma_erkan27 benim değerim 68 Ken doktor gebelik yok dedi yani ilerleyen zamanda gorucez binleri falan görelim belki düşebilir değer dedi hormonların bı anda yükselmiş olabilir dedi ama takip etmesi gerekiyor olabilir
arirangg Seyma_erkan27 Hayır bu değer negatif. Yalnız adet olmadığı takdirde artış var mı diye testi tekrarlasın
mervee19_ pnraks 2 gün sonra tekrar verdim 68 den 260 oldu bir hafta sonra verdiğimde 2200 du keseyi gördüm iki hafta sonra gel dedi kalp atışlarını dinledik o zaman
alicej61 Feyza4 doğru ama çalışan olunca dinlenmek ne yazıkki çok zor oluyor. Yarın bakalım keseyi görür müyüz. Görmezsek vajinal muayene ile işin akıbetini anlayacağız:(