Düzenli olarak adetim vardı en son 4 Kasım’da adet oldu Bat 4 Aralık’ta olmadi 19 Aralık’ta kan verdim 0.20 negatif çıktı sonra bekldim 30 Aralık’ta kadın doğuma gittim alt muayne ile rahimde 5mm kese gibi görüyorum emin değilim dedi kan verdim tekrar 0.100 çıktı negatif 2 hafta sonra gel tekrar bakalm folik asite basla dedi simdi de 2 gündür göğüs hassasiyeti var uçları belirgin sızlama ve bugün sabah adet olacakmisim gibi bel ve kasık agirisi oldu 10 dk sonra kesildi bı daha olmadı salı günü gidecem randevuya test yapmak istemiyorum hep negatif cikiyo bu pazartesi yaptım negatif testte ve kanda cikamayip sonrdan gebe oldugunu öğrenen var mi aranızda