[silindi] Merhaba hanımlar iyot eksikliği olupta gebe kalan var mı aranızda aynı zaman hipotiroidi hasimatosuyum
m_k34 [silindi] bende ilk gebeliğimde tiroid çıktı iyot eksikliği de varmış iyot damla verdi tiroid hapı verdi kullandım ama 8. Haftada kalbi durdu tekrar hamileyim ilaçları kullanıyorum şuan iyiyiz bu sekildede hamile kalınabiliyor yani