Kizlar 2 cm açıklığı olup hastaneye gidince doğum yapan var mı ? Bugün acile gittim nst de biraz sancım çıktı alttan muane yaptılar 2 cm acilman var doğum olur dediler ama benim sancım dindi şuan hiç yok hemen gitmek istemedim hastaneye sancım çoğalınca gidiyim biraz daha acilmam olsun diye düşünüyorum sizler ne düşünüyorsunuz