Mommyyyyyyy Merhaba, Tüp bebek yaptırdık şu an transferin 18. Günü henüz. Kahverengi leke geldi coraspirini kesti doktor. Ama böyle çok aşağıda bi keskin bıçak gibi bir ağrı saplanıp nefes kesip geçiyor. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Novamomy Benimde 17 .günüm aynı sıkıntı bende var kanama hariç doktorum yerleşme ağrısı olduğunu söyledi araştırdığım kadarı ile de öyle başka hamılelerde aynı problem varmış
Mommyyyyyyy Novamomy kan sulandırıcı dimi? Ben oksapar kullanıyorum. 2 aya kadar kullanılacak dedi. Sen kullanıyor musun
Mommyyyyyyy Novamomy öyle mi bir daha olmaz inşallah bende de lekelenme çok olunca coraspirini kesti. Sıkıntısız atlatırız inşallah süreci 🙏🏻