Babyy07 1 eylülde normal doğum yaptım. İlk doğumum bu arada. 5içerde 5 de dışarda dikişim oldu. O stresle kafa çıkarken ıkındığım için oldu ama. Kiminde hiç dikiş olmuyor. Bebek sona yaklaşırken ıkınmamak gerekiyor. Bu arada ne kesiyi , ne yırtılmayı ne de iğneyi hissetmiyorsunuz. Sonrasında da bir süre uyuşuk oluyor o bölge. 1 veya 2 kez ağrı kesici istedim ben. Her bünye farklıdır belki sizin hiç dikişiniz olmayacak..
Başkalarının kötü hikayelerinden etkilenmeyin derim.