Busraslmz 1 yıldır çektim ben enfeksiyonu kullanmadığım ne antibiyotikler nede toz şaseler kaldı 2 aydır iyileştim yani iyiyim gebe kalamadım spermleri öldürdüğü için , burada post açmıştım tedbir amaçlı ne yapabilirim diye nioli yağı çok önerildi iç çamaşırına bir damla damlatıyorum sertefikalı aldım doktoruna danışabilirsin sende.
Ama muhakkak tedavi ol düşüğe neden oluyor evet tam iyileşene kadar bırakma geçmiş olsun