Ilahem evet doğru ben korseyle toparladım dikişlere de baskı yapmıyor şişliğin korse sayesinde iniyor göbek sıkı durunca sarkmıyo doktorum ertesi gün dikiş kontrolüne geldi taburcu olmadan önce korse öneririrm dedi ki gerçekten çok fayda etti kullanmanı tavsiye ederim içindeki kan daha hızlı boşalıyo belin sıcak durduğu için gazın da çok olmuyo kolay çıkıyo