Mckeymouse canım sana tavsiyem 8. Haftada git hem keseyi görürsün hem kalp atışını duyarsın kafan rahat olur ben ilk gebeliğimde erkende sık sık gidiyordum bı gittim keseyi gördü ertesi hafta gittim kese yok hamile değilsin dedi ertesi hafta gittim kese var bebek yok dedi en son gidişimdede keseyide gördü bebeğimde fakat kalbi atmıyor dedi kürtaja alındım hevesim kursağımda kaldı 4. Haftada gitmeye başladım 8. Haftaya kadar net birşey yoktu en son gidişimdede zaten kürtaja alindim. Bu ikinci gebeliğim öğrendim 8. Haftaya kadar gitmedim sonra herşeyin gördüm duydum kafam rahat hiç aklını bulandirma 8. Haftaya kadar gitme doktora bence