birhesap ben 2 bebeğimde de kullandım. Kızım 7 aylıkken diş çıkarıyordu kendiliğinden bıraktı. Oğlumda aynı 8-9 aylıktı kendi kendine bıraktı çok şükür. Valla ben büyük kolaylığını gördüm, şimdi 3. Ye yine kullanacağım Allah izin verirse.
Ama hastane için erken mi evet erken olabilir, ama yine de çantada bulunsun deyip koyabilirim