Normalde çatlak kremi lierac kullanıyordum ama bitmek üzere ben 250 ye falan almıştım şimdi olmuş 310 kızz ben buna her ay nasıl para yetiştireyim. Mustela yı cok duydum ama kullanmadım kullananınız var mı etki ediyor mu? Çünkü 35’teyim çatlaklarım kalçamın üst kısımlarında oluşmaya başladı