Tubag1 Cinsiyeti öğrenen kızlara soruyorum özellikle kese şekli yuvarlaksa kız armut şeklindeyse erkek diyorlar doğru mu ?????
Hallerimvarbenim Tubag1 Tıbbi olarak böyle durum yok canım bilimsel birşey değil yani insanların kendi arasında tesadüflerden yola çıkarak oluşturduğu bir hurafe