cileklipastasever ağrım 3 4 gündür karın boşluğunda var daha önce ağrımizda oralarım özellikle sol taraftan vuruyor zaten her ay ağrısız olur benim karın şişkinliği olur sadece kendiliğinden gelir, kabızlık gaz şişkinlik var şu an sadece bende bilemedim gerçekten yarın yine test yapayım,,,🤷