Hira3333 bende öyleydim aslında beklerdim ama uygun ve çok güzel şeyler denk geldikçe annemde bende duramadik😄 sağlıkla kucağımıza almayi rabbim nasıp etsin hepimize ama.en azından bı 16. Haftanı falan bekle sende 🌼 veya hem erkeğe hem kıza gidecek şeyler almaya bak veya illa kıyafet değil de ateş ölçer, bebek taraklari vs böyle şeyler al hevesini biraz bastırmak için 😊 iç zıbınlarini da alabilirsin beyaz renkler de falan ben öyle başlamıştım