deletedmom734 Ne yaşadığınızı tabiki bilemem ama Aile hekimleri de görmek istemez bizi de sağlık bakanlığı istiyormuş bunu👍Gelmek istemeyenlere zorla gelin demiyorlar..Hastanedeki bilgilerimiz tabiki önemli ama sağlık ocağında da olmasında fayda var çünkü sağlık ocağında kayıtlar daha kalıcı👍Benim tüp bebek ve düşük riskim var yatmam gerekiyor..Randevu günümde arayıp durumumu anlattım..Kilo mu tahlil sonuçlarımı vs ilettim onlarda sisteme girecekler👍Sonuçta onlarında hoşuna gitmez sürekli birini arayıp gel fln demeleri,Onlarda insan😃Bende prof a gidiyorum tedavimin başından beri ama insanlar arayıp soruyorsa bilgimi veririm şahsen👍Tabiki bu benim düşüncem🙋🏻