Oykum_ Kızlar merhaba nasıl bir ana kucağı almayı dusunuyorsunuz cevrenizde kullanip memnun kalinan markalar neler cok kararsizim nasil bisey almam gerekir acaba
kbra19 Oykum_ 2. Kızımdan kalma baby plus ana kucağım var şuan olmasa babybjörn olanlardan alırdım sanırsam
catandgirlmom Oykum_ arkadaşım çok memnun babybjörn den kesinlikle tavsiye etti bende ondan alacağım inşallah bizimki de sever
Eskiz Oykum_ bende bir kaç gündür araştırıyorum ana kucağı. Titreşimli ana kucağı bebeklerde gaz problemine çok iyi geliyormuş. Birde titreşimli olduğu için sizin sallamanıza bile gerek kalmıyor. Ben sanırım Joie markasına bakacağım🥰
Nutelllaa Oykum_ elektirikli alacaktım ama vazgeçtim normal bı anakucagi aldım .oğlumda onunla büyüdü zaten.
1ayparcamvar catandgirlmom bende istiyorum fakat fiyatı çok fazla geliyor diğerlerinden extra ne özelliği var ki bu fiyata satılıyor
catandgirlmom 1ayparcamvar baktım ben muadil olarak mamma markası da var daha uygun fiyatlı onu da düşünebilirsiniz bence de çok pahalı ben hep ikinci bebişede saklarım kullanırım diye almaya karar vermiştim arkadaşım bendekini kullan alma boşuna dedi o yüzden ben sadece kılıfını alıcam
Oznurtopal Mamma markasının aldık. Ohyo da çok güzel memnun olan çok. Tabi bunlar elektrikli değil. Babyjörn en iyisi tabi ama bebek sever mi sevmez mi zaten kaç ay kullanılacak diye bakmadım bile ona
1ayparcamvar catandgirlmom https://ty.gl/ew8rb8umw3 sizce bu nasıl kullanışlı mi yoksa dediğiniz markalardan almak mı daha mantıklı
1ayparcamvar catandgirlmom bu da bebeği çok sarsmiyor ya 😂 pek anlamam ama izlerken benim midem bulandı hemde çok sallama taraftarı değilim ben bebeğimi tabi şartlar nasıl olur bilmiyorum ama buda çok sarsıyor gibime geldi 😅
1ayparcamvar Ays19Ays https://ty.gl/ew8rb8umw3 bundan mi acaba fonksiyonlari neler kullandınız mı memnun musunuz
Ays19Ays 1ayparcamvar evet bu fonksiyonu pek yok aslında 2 kademesi var sallanıyor o şekilde insta sayfasındanda inceleyebilirsiniz. Ama ben 700e almıştım indirimi takip edin isterseniz çok artmış