Merhabalar 40+4 olduk bugün kontrole gittim 1 cm açılma ve bebek kanala girmiş ama başı az az hareket ediyor. Cuma günü suni sancı ile doğumu başlatcaz inşallah. Suni sancı ile doğum yapanlardan bilgi rica ediyorum. Fitilden ne kadar sonra sancı başladı, sancıuo ne kadar çektikten sonra doğuma yaptınız. Heyecanlı ve biraz gerginm. Şimdiden teşekkürler.