Zuzununannesi01 diş enfeksiyonunu asla yabana atmayın, ilerleyen haftalarda şiddetli diş ağrısının erken doğuma bile sebep olduğunu söyledi diş hekimim, ayrıca vücutta enfeksiyon barınması da bebek için çok tehlikeli. 2 dişim 1 hafta arayla apse yaptı, 2.trimesterda ikisini de çektirdim, augmentin için de doğum doktorum bir şey olmaz kullan dedi, hiç o ızdırabı çekmenize gerek yok. Doktorlar ne diyorsa o.