AsyaveAnnesiii Happy_life ben Ali sunaya gidiyorum. Akşam 6dan sonra muayenesi başlıyor sakin, normal doğum yanlısı bir doktor. 330 lira muayenesi. Ben memnunum kendisinden.
Psknzn Happy_life halil abdülrezzak riskli gebeyim süreci çok iyi yönetiyor çok bilgili iyi bir doktor
2214 İnternette araştırdığıma göre bedia zeynep yıldırımı öneriyorlar bende arayış içindeyim ücret vs ne kdar acaba muayenesi